1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دلونگی

ماکروفر دلونگی MW 602

1690 بازدید
ماکروفر دلونگی MW 602

گنجایش ماکروفر دلونگی مدل MW 602 ، به صورت دقیق 24 لیتر می باشد. هر چه گنجایش ماکروفر بیشتر باشد سایز آن بزرگتر می شود. توان خروجی ماکروفر 900 وات و توان خروجی گریل 1000 وات است. قطر صفحه گردان ماکروفر MW 602 ، 31.4 سانتی متر می باشد.

ویژگی ها

·       ماکروفر مدل MW 602  سه عملکرد مختلف برای پخت انواع غذاها دارد. استفاده از ماکروفر به تنهایی، استفاده از گریل و استفاده از ماکروفر و گریل همزمان با هم.

·       این ماکروفر با 5 سطح مختلف غذاها را می پزد. با این وجود برای هر نوع غذا می توانید یک حرارت را انتخاب کنید. ماکروفر مدل MW 602 یک توان برای گریل کردن دارد.

·       در حالت پخت ترکیبی ماکروفر مدل  MW 602 دارای 3 گزینه دمایی برای انتخاب می باشد.

·       این مدل ماکروفر دارای برنامه یخ زدایی می باشد. در این صورت به راحتی یخ مواد غذایی داخل فریزر را باز می کنید.

·       درب ماکروفر مدل MW 602  از بالا به پایین باز می شود.

·       این ماکروفر مجهز به برنامه گرم نگهدار می باشد. با این برنامه گرمای غذا بدون پخت بیشتر حفظ می شود.

·       ماکروفر مدل MW 602  یک برنامه پخت 30 دقیقه ای با عملکرد خاموش شدن خودکار و همچنین علامت صوتی پایان زمان پخت را نیز دارد. این برنامه برای پخت غذاهایی مثل پیتزا که تقریبا نیم ساعت زمان نیاز دارند مناسب است.

·       این مدل ماکروفر یک پایه سیمی برای کباب کردن دارد. همچنین بدنه داخلی آن از جنس لعاب بوده و کیفیت بالایی دارد. این پوشش لعابی کار تمیز کردن ماکروفر را بسیار آسان کرده است.

·       ماکروفر دلونگی مدل MW 602  از نظر اندازه برای زوج های جوان و خانواده های کم جمعیت مناسب است. همچنین برای آشپزخانه های کوچک نیز انتخاب مناسبی می باشد، چون فضای کمی را اشغال می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669