1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دلونگی

کاربردهای متنوع ماکروفر

555 بازدید
کاربردهای متنوع ماکروفر

کاربردهای متنوع ماکروفر – در قسمت قبل از این عنوان مقاله شما را با 3 مورد از کاربردهای جالب ماکروفر آشنا کردیم. اکنون شما این ذهنیت را دارید که ماکروفر می تواند عملکردهای مختلفی داشته باشد و با توجه به اهمیت این موضوع، لازم دانستیم که در مقاله ای دیگر به بررسی کاربردهای متنوع ماکروفر پرداخته و این موضوع را ادامه دهیم.

1- برداشتن برچسب بر روی شئ

شاید تا به حال به این مشکل برخورد کرده اید که بر روی یک شئی همانند پاکت نامه، کتاب و… یک برچسبی وجود دارد که نمی خواهید بعد از برداشتن برچسب جای آن باقی مانده و یا منجر به خراب شدن شئ شود. در این صورت اگر امکان گذاشتن جسم در ماکروفر وجود دارد، کافی است کمی برچسب را خیس کرده و داخل ماکروفر بگذارید. حال در حد 30 ثانیه ماکروفر را روشن نماید. برچسب به راحتی و بدون ماندن جای آن، کنده می شود.

2- رفع سوزش پیاز

یکی از مشکلاتی که حتما شما نیز با آن مواجه هستید، سوزش چشم ها و ریزش اشک در زمان خرد کردن آن است. ما راهکاری را به شما پیشنهاد می کنیم. برای رهایی از دست این مشکل کافی است پیاز را پوست گرفته و 30 ثانیه در ماکروفر قرار دهید. حال به راحتی می توانید پیاز را خلال کرده و حتی این خلال ها را بر روی چشم های خود قرار دهید.

3- نرم کردن عسل

برخی از انواع عسل بسته به کیفیت ماده و شرایط نگهداری، بعد از مدتی سفت می شوند. شما می توانید عسل را 30 ثانیه در ماکروفر گذاشته و آن را نرم کنید.

4- گرم کردن خمیر

وقتی شما می خواهید پیتزا، کیک، پیراشکی و هر غذایی را درست کنید که نیاز به خمیر دارد، باید 1 الی 2 ساعت اجازه دهید تا خمیر گرم شده و زودتر از موعد آماده شود. برای این منظور توصیه می شود که خمیر را به مدت 15 دقیقه داخل دستگاه قرار دهید. منتهی به هیچ عنوان نباید 15 دقیقه را یکباره و ممتد تنظیم کنید. بلکه بازه های زمانی 3 دقیقه ای  را تعریف کنید تا خمیر آرام آرام اماده شده و نسوزد.

5- ضدعفونی کردن اسکاج ظرفشویی

به هر حال در زمان شست ظروف، میکروب ها وارد اسکاج و ابر آن می شوند. حال بهتر است هر از گاهی این اسکاج را ضدعفونی نمایید. برای این منظور 2-1 دقیقه دستگاه را روشن کرده و بعد اسکاج را خارج نمایید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669