1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات دلونگی

ماکروفر دلونگی مدل MW 905 C

802 بازدید
ماکروفر دلونگی مدل MW 905 C

ماکروفر دلونگی مدل MW 905 C دارای دکمه های لمسی با صفحه نمایش دیجیتالی می باشد. همچنین وجود یک ساعت دیجیتالی روی صفحه آن به شما امکان کنترل زمان را می دهد. این ماکروفر دارای عملکرد شروع سریع است. برای دستیابی به این منظور دکمه start را دو مرتبه بدون فاصله فشار دهید تا دستگاه به صورت اتوماتیک بالاترین قدرت خود را به کار گیرد.

 ویژگی ها

·       ماکروفر دلونگی MW 905 C  قابلیت تنظیم زمان پخت را دارد. یعنی شما می توانید زمان پخت را تغییر دهید.

·       گنجایش مخزن این مدل ماکروفر دلونگی 24 لیتر می باشد. جنس سطح داخلی و بدنه ماکروفر استیل ضد زنگ است.

·       یک مزیت ماکروفر دلونگی MW 905 C این است که قطعات آن را می توان در ماشین ظرفشویی بشویید.

·       با وجود دستگیره روی درب ماکروفر به راحتی می توانید آن را باز کنید. درب ماکروفر مدل  MW 905 C  به سمت پایین باز می شود.

·       این مدل ماکروفر دارای قفل کودک می باشد .با فشار دادن همزمان کلیدهای Start  و Stop  قفل کودک فعال می شود.

·       ماکروفر دلونگی MW 905 C مجهز به سیستم مصرف بهینه انرژی ( ECO ) می باشد. با وجود این برنامه پس از ده دقیقه انتظار، صفحه نمایش خاموش شده و دستگاه در حالت استندبای قرار می گیرد.

·       لوازم جانبی همراه ماکروفر مدل MW 905 C شامل قفسه سیمی بلند برای گریل کردن، قفسه سیمی کوتاه برای پخت و ظرف بخارپز که هردو از جنس استیل ضد زنگ می باشند.

·       ماکروفر دلونگی مدل  MW 905 C  دارای یک تایمر دیجیتال 60 دقیقه می باشد. در این برنامه زمان پخت روی 60 دقیقه تنظیم و پس از اتمام زمان ماکروفر خاموش می شود.

·       این ماکروفر دارای عملکرد یخ زدایی و بخار پزی می باشد. همچنین ماکروفر دلونگی مدل MW 905 C سطح گرمایش پخت و پز با توان 900 وات برای ماکروفر و یک سطح توان 1000 واتی برای گریل دارد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669